Skip to main content

Godkänna villkor

För att tacka ja till ett beviljat bidrag måste du som projektledare signera ”Godkännande av villkor”. Även prefekt (eller motsvarande) måste signera dokumentet. Dessutom måste du i ansökningssystemet ange kontoinformation för utbetalning.

Så accepterar du ditt beviljade bidrag

Om din ansökan har beviljats bidrag så publiceras dokumentet ”Godkännande av villkor” i ditt konto i ansökningssystemet.

  • Logga in i CIF:s digitala ansökningssystem
  • Kontrollera att uppgifterna under ”Redigera personuppgifter” stämmer
  • Välj aktuell ansökan och klicka på länken för att skriva ut villkoren
  • Signera digitalt via eduSign, även prefekten ska signera. (Eller signera på papper och skanna)
  • Ladda upp filen i ansökningssystemet
  • Ange kontoinformation för utbetalning i ansökningssystemet:
    • Kontonummer
    • Kontoinnehavare
    • Betalningsreferens